Asiakaskokemus menestystekijänä – digi minttiin
Hyvä digitaalinen asiakaskokemus tarjoaa käyttäjille helppokäyttöisiä, intuitiivisia ja miellyttäviä kokemuksia digitaalisissa ympäristöissä. Esimerkiksi nopea ja selkeä navigointi verkkosivuilla, selkeä ja informatiivinen sisältö, helppo asiakaspalvelun saatavuus chatin tai sähköpostin kautta, sekä mobiilisovellusten toimivuus ja käyttäjäystävällisyys.
Työpajassa käsittelemme digitaalista asiakaskokemusta asiakaspolun eri vaiheissa ja sen kehittämistä. Lisäksi testaamme käytännössä tekoälyä (ChatGPT, Copilot) ja ideoimme sen avulla sisältöjä asiakaspolulle.
Naiset innovaatio- ja kasvupolulla -hankkeen toiminta koostuu tapaamisista sekä henkilökohtaisista sparrauksista.
Lisätietoa hankkeesta: https://projektit.seamk.fi/yrittajyys-ja-kasvu/naiset-innovaatio-ja-kasvupolulla/
Lisätietoa ja ilmoittautumiset viimeistään 26.9.: https://link.webropolsurveys.com/EP/15EC74FD39CFDE51
Maksuttomat tilaisuudet ovat osa Euroopan unionin osarahoittamaa Naiset innovaatio- ja kasvupolulla -hanketta.
SeAMK
Hinta
Tapahtuma on maksutonPaikka
Seinäjoen ammattikorkeakoulu/ Frami
Frami F (Kampusranta 11, Seinäjoki), neuvottelutila 7.taivas (6.krs)
Osoite
Kampusranta, 60320,
Tapahtuman järjestäjä
Satu Metsomäki
satu.metsomaki@seamk.fi
0408300352