Tapahtumat

Tapahtumat

Asiakaskokemus menestystekijänä – digi minttiin

03.10.2024
KLO 17:00 - 20:00

 

Tervetuloa mukaan yrittäjinä jo toimivat naiset, yrittäjyyttä harkitsevat, naisopiskelijat ja maahanmuuttajat!

Hyvä digitaalinen asiakaskokemus tarjoaa käyttäjille helppokäyttöisiä, intuitiivisia ja miellyttäviä kokemuksia digitaalisissa ympäristöissä. Esimerkiksi nopea ja selkeä navigointi verkkosivuilla, selkeä ja informatiivinen sisältö, helppo asiakaspalvelun saatavuus chatin tai sähköpostin kautta, sekä mobiilisovellusten toimivuus ja käyttäjäystävällisyys.

Työpajassa käsittelemme digitaalista asiakaskokemusta asiakaspolun eri vaiheissa ja sen kehittämistä. Lisäksi testaamme käytännössä tekoälyä (ChatGPT, Copilot) ja ideoimme sen avulla sisältöjä asiakaspolulle.

Naiset innovaatio- ja kasvupolulla -hankkeen toiminta koostuu tapaamisista sekä henkilökohtaisista sparrauksista.

Lisätietoa hankkeesta: https://projektit.seamk.fi/yrittajyys-ja-kasvu/naiset-innovaatio-ja-kasvupolulla/

Lisätietoa ja ilmoittautumiset viimeistään 26.9.: https://link.webropolsurveys.com/EP/15EC74FD39CFDE51

Maksuttomat tilaisuudet ovat osa Euroopan unionin osarahoittamaa Naiset innovaatio- ja kasvupolulla -hanketta.

SeAMK

Hinta

Tapahtuma on maksuton

Paikka

Seinäjoen ammattikorkeakoulu/ Frami

Frami F (Kampusranta 11, Seinäjoki), neuvottelutila 7.taivas (6.krs)

 

Osoite

Kampusranta, 60320,

 

Tapahtuman järjestäjä

Satu Metsomäki

satu.metsomaki@seamk.fi

0408300352